Vi laddar inför morgondagen!!

Det finns En.

Det finns Två.

Och det finns kanske Tre.

Imorgon kommer det iaf endast finnas Två. Så långt har jag kommit i min planering ;)

Den viktiga planeringen ;)

Såååååå snygg polis jag såg påväg till gymmet häromdagen. Var nästan redo att hoppa in i bilen å undra om han ville följa med mig hem eller sätta på mig handbojor direkt :D oooohhh! Det var vad jag tänkte på resten av den kvällen. Snyggast i år!!!

Så imorgon går jag å charlotte ut redo med våra handskrivna lappar i fickan ;D För det var ju inte olagligt. Det frågade jag ju hans kollegor för några helger sen ;) HAHAHA

Annars är det förfest hos mig. hum... kanske ska ta en mcdrive efter jobbet imon påväg till biltema för att fira att jag finnaly kan rulla ner rutan ;D måste ju köpa ny sterio för knapparna e sönder på min -.- så den kan inte hitta basen -.- HUMPF! inte OK jag är INTE rik.

Förövrigt kör vi inflyttningsfest på enslövsvägen på lördag!

Helgen efter det kan ni bjuda in mig på vad ni än känner för!

Sen blir det Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarberg med 'el Caroliiiiiniiiiiii! Det måste ju göras osäkert ;) (v.40)

v 42 blir det karlskoga. Ja ni hörde rätt ;) jag ska upp och hälsa på Älskade Sandra -Bengan- Bengtsson :D

jag har en rätt bra planering fram tills jul känns det som. VIP-vänner har självklart rätt att med viss mån göra ändringar i schemat :D (dock inte v 40 + 42 eftersom de redan tillbringas med denna typ av vänner) <3

Det var nog allt för idag. Tack för mig och mitt planerande.
Jag känner ju att eftersom folk på jobbet vet "allt" om mig så får ni reda på resten ;)

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker planeringen ser riktigt bra ut du, speciellt bra v 42 ;););) ska bli dyngkul att du kommer upp :D:D:D

2010-09-24 @ 15:29:19
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi ska rooooockkkkka feeeettttt!! :D

2010-09-26 @ 22:13:04
Postat av: Martina

Jag vill med!



Have fun, dont pass out ;)



2010-10-01 @ 11:33:42
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0