tråk söndag.

Jag tycker inte om söndagar. det är då jag alltid inser att man är själv... så jag brukar ju åka hem till mina päron och tröstäta dessa dagar.
Idag går inte detta. De sitter på en buss i tyskland och jag har katterna här. Som förövrigt matvägrar.
visst det har ju sina fördelar:
- vi spar på maten
- behöver inte rensa lådan (det luktar fortfarande gott i mitt kök)
- Konrad kommer tappa de kilona han behöver för att bli en smidig katt igen.

Men jag är ju lite orolig för de små liven. Vatten måste de ju ändå få i sig, men fan heller! konrad käkar maten om ja lägger ur den ur skålen (Bortskämd) men jag kan ju inte hälla ut vattnet på golvet :O

jag har fått stänga toadörren iaf för annars bodde konrad bakom tvättmaskinen. Nu bor han under sängen, eftersom han egentligen är för fet för detta tar det en viss tid för honom att ta sig ut igen ;)

de kommerväl piggna till lagom till en själv ska sova - kul. Greta skulle undersöka ALLT inatt när jag skulle sova. KUL. imon ska jag jobba så jag uppskattar några timmar mer sömn inatt..

iaf åter till mitt TRÖKliv. Sov till 11, konstaterade hur fuckning tråkigt jag har. gick till hemköp. kom hem å åt. satt vid datorn och konstaterade ännu mer. gick ut å gick 1 h, men det hjälpte inte. tittat lite på "tv" (datorn) å nu har man käkat. funderar på en film nu frammåt kvällskvisten, men pallar man....

borde rycka upp mig men känner att jag skulle behöva hjälp av en till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0