Spökjakt säger de..

Det har faktiskt hänt lite sen sist ;)

Idag på jobbet fick simon en ide att han vill besöka ngn hemsökt plats och se om det "bor" ngn där. Det hela slutade med att han, jag, rasmus å fredrik ska på spökjakt. Tina, Faton å Fadil är kanske på. Tina ska i vilket fall endast stå utanför å röka :P haha
Jag kommer va så in i hellskotta rädd! men men. Man måste ju trotsa vissa saker säger de...

kommer nog bli lite kul med ;)

Annars gick det hett till i fredags :D Förfest hos mig. Bra dunk!! hahaha lite flippat emellanåt. Som vanligt lyckat med mig å charlotte i täten! sen stan på det å vi hann med 3 ställen som vanligt ;) treeeeevligt, oh JA!

I lördags var det fest hos emma. satt hos henke å förfestade å sen drig vi dit. Jag drog hem tidigt dock för ja va trött å inte så pepp :/ .....

...skulle nämligen köra bil på söndagen. Skulle ju fixa klart allt i bilen :D Så nu dunkar det gott :D WooopWooooooop!!

Ska med Joanna å rida på torsdag om det är fint väder. Längtar faktiskt :) så nu hoppas vi att solen håller i sig för min skull :) Lille Nelson han e så söt :D

Puss på er!

- Jag kom, jag sågs, jag segrade. =
- Jag bad om målsmans tillstånd, jag brännde mig, jag sa en väldigt pinsam mening jag inte borde sagt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0