Remember Me

Berörde verkligen mig.

Slutet överraskade mig. Tur jag inte såg den på bio. ha ha



Jag saknar dig.

Det låter helt jävla stört jag vet.

Men du berörde mig så som INGEN annan gjort.

Efter allt med dig har jag lärt mig att se saker på andra sett. Uppskatta mer vad man har.

Jag vet att du inte tror gott om dig själv, att du beskyller dig själv för saker som hänt, även om du berättade LÅNGT ifrån allt. Vi skrapade bara på ytan.

Jag har sett vem du är och det vet jag att andra med har gjort. Du ska aldrig beskylla dig själv för saker som hänt i ditt liv.

Det gör så jävla ont. Fortfarande.

lite mer än ett år har gått sen första gången du log mot mig. Det finns ingen vackrare människa än Dig.

Du är fin på alla sätt.


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket fint inlägg!



Ps. Remember me berörde mig med. Såg den dock på bio :P

2010-10-01 @ 11:30:35
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack :) hade jag sett den på bio hade jag fått smyga ut en hallvtimme efter att filmen slutat tror jag!

2010-10-09 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0