Pimpa ditt jobb

Tyckte att detta var en lyyyyysande artikel för mig då jag verkligen tappat ALL motivation för tillfället och håller dagligen på att somna i trucken :S :S
Det var oxå så att den stämde ganska bra....



De 2 sista punkterna stämmer ngt sjukt på mig. Innan var jag alltid as motiverad å ville slå alla rekord - jag gjorde det oxå. Nu bara skiter jag i  allt. Inte med mening utan jag ORKAR bara inte. Vad är det med mig? Jag skäms! Det är väl kanske bara en mellanperiod. Kanske för att det inte händer ngt annat kul i mitt liv heller, så går det ut över jobbet. jag vetifan men det SUGER iaf att hålla på å somna på jobbet hela tiden :S

Idag fick jag 2 kompressorer att VOLTA av en pall ;D detta för att jag glömde bort att jag hade den på gafflarna så i full fart (14 km/h WOW) sänkte jag ner gafflarna i botten å de 6 kompressorerna som stod där på fanns inte längre på pallen. Så bor ni i umeå så rekommenderar jag inte att köpa en sån just nu ;P

Detta hade iaf aldrig hänt om jag var uppmärksam som jag alltid varit förr. Höll på att göra det en gång till senare med annat gods.

HJÄLP MIG HITTA MOTIVATIONEN ELLER LÅT OSS LYSSNA PÅ MUSIK FÖR HELLSKOTTA!


Jag älskar mina jobbarkompisar iaf! de står ut med mig i vått å tort :) <3

jag fick till en bra kommentar idag iaf ;)
Björn hade tappat kontakten med den trådlösa scannern så den bara pep.
Tina: Har du tappat kontakten björn?
Björn: ja jag har nog det
Jag: Du det finns massor av kontakter på bygg så det är bara å gå dit å hämta en ;D

lite senare..
Björn: Ja fan! då får ju jag oxå 2 hål :D

Förövrigt var jag på sämsta spinningpasset EVER idag. Lasse var ersättare för en annan tjej. KASS musik, så det gjorde ju att det gick inte att ge allt + att det var inte bra upplagt. efteråt va man ju svett p.g.a att man ändå försökt göra vad man kunde av passet, men jag hade kunnat gå på ett till direkt efteråt :S Besvikelse då jag verkligen hade behövt ett rejält pass idag.

Imorgon är det iaf en ljuspunkt i allt mörkt :D Jag ska upp till min älskade syster i lkpg <3 <3 underbart! Älskar att vara där uppe :) :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du tänk på våra 2 veckor i Thailand i mars, då kanske du blir på bättre humör :)

2010-09-03 @ 17:40:27
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du e alltid välkommen upp :) Alltid lika roligt att ha dig här! Puss o kram



Älskar dig <3

2010-11-25 @ 22:05:30
Postat av: Hanna

Tack :) jag älskar att hälsa på hos er! Får försöka komma upp sen i februari någon gång kanske. Lite ont med pengar nu inför thailandsresan bara, så får se :) men jag vill gärna! älskar dig med <3

2010-11-28 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0