Jag borde bli läkare och ersätta de som inte utför sitt jobb!

Då va man på Amadeus idag igen då. Klippkort där snart...

Blev välkomnad ungefär som; Jaha, nu är du här igen. Du har inget fel vi kan hitta så gå hem å klia vidare...
Kände mig alltså idiotförklarad så fort jag tog i hand med honom...
Han undrade som vanligt vad jag trodde han kunde göra åt saken... Ja DU är DOKTOR, Du ska VETA, det är DITT JOBB. Den vanliga kommentaren:
- ja, det finns ju miljoner ämnen på ditt jobb och det är inget vi kan veta vilket det är. Jag tror fortfarande att det är stress! Är det ngt annat blir jag chockad.

har sagt till honom otaliga ggr att jag inte är stressad på jobbet. Så idag trodde han att det var negativ stress ist. Det kan jag köpa lite mer, men GE MIG NGT!

Jodå vettni! Jag fick allergitabletter, WOW!!!!! de ska dämpa klådan iaf å så ska jag smörja in mig med kortison inna jag går till jobbet (jag som alltid försover mig.... :O ). Han ska skicka en remiss till HUD med, men som han så:
- De kommer antagligen tycka som jag så du får nog ingen kallelse!

Nä tro fan om du ska skriva brevet ur din synvinkel :@

Imon ska jag till Previa. Inga större hopp där, men man måste ju prova allt, eftersom detta troligt vis är arbetsrelaterat.

Det blev ingen ridning ikväll eller för joanna skulle komma hem sent, så jag begav mig in till stan för att shoppa. Red dead redemtion blev det å sen massa grejs på lagerhaus. cirka en laxus fattigare nu å inte fan är jag gladare/lyckligare.

Imon är det fredag och då ska jag och min helgälskare - ÖLEN - åter återförenas <3 FEST säger de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0