Blått ska det vara!

Igår när jag och Tina körde helpall - hon brukar köra i gång 53-54 fram till etikettskrivaren..;
Tina: Jag gillar att komma i gång 54.
Jag: Om du ska ha sex hade jag ju rekommenderat gång 96, men vill du komma i gång 54 så är det heeelt okey för mig ;)


Det som annars har hänt är att nu äter och dricker katterna iaf. Eller ja de har smakat på det ;) Köpte blötmat till konrad idag och han blev lycklig ;)

Fick brev från amadeuskliniken igår angående mina nässelutslag.. Vi hittar ingen mögelallergi så vi tror att det är stressrelaterat. Yeah right. Jag är inte stressad just nu å har inte varit de senaste månaderna. Man kanske skulle bli läkare å bli en seriös en som försöker hjälpa till. När jag var där fick jag till svar: Det finns ju 1000 olika ämnen på ett lager du kan vara allergisk mot, så det kan ju inte jag veta vilket det är.
Är det så en läkare ska svara?
iaf kliar det förbannat . vad fan gör man nu då?

SNART ÄR DET VAAAAL!! HEJJA ALLIANSEN!!! Blir mona stadsminister flyr jag landet. Aussie möjligtvis?? Tur man ska till thailand i mars ;) får väl stanna där om inte annat :P

OH idag har varit en sån dag när jag bara vill ha ngt, måste köpa ngt, äga ngt, men vet inte vad :O JOBBIGT! men sen kom jag på en sak jag skulle kunna tänka mig, men den kan jag nog inte få ;) men drömma kan man ju ^^, just wanna try (to ride) you know!

På tal om att köpa saker så har jag hittat ett par ÄCKLIGT snygga baggiejeans på zoovillage som jag ska köpa. Woooopwoooop :) me like!

nä om man skulle koka ägg å sen lägga sig tidigt idag kanske?

Peace out honeybees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0