Alliansen ftw!

Fan va gött!

MEN sen är det ju det här skitpartiet Sverigedemokraterna. Vet alla som lagt sin röst på dem vad de egentligen har röstat på?? Jag blir fan rädd... och det här landet ska man bo i. Hoppas verkligen att de åker ut under nästa val! De har fan inte att göra i riksdagen. Finns bättre sätt att lösa problem i landet på än att rösta fram ett främlingsfientligt parti till att få makt och ngt att säga till om i landet. USCH!

Aldrig varit med om att det har disskuterats så här mycket politik på en dag innan vid ngt val. Herregud. Jag försöker iaf hålla låg profil eftersom mitt jobb är sossedominerat. Jag respekterar er fullt ut så att ni vet, men jag verkar inte få tycka som jag vill, tyvärr. Vi hoppas att det beror på lite dåligt-förlorar-beteende denna dag.
Trodde att vi var vuxna människor?
Tydligen är det visst beteende man aldrig växer ifrån.... men imorgon är en ny dag :)

Min tur påväg till gymmet var fan inte trevligare!
Cyklar som vanligt på köpmansgatan (förbi åhlens, indiska, game.. you know) först är det en brud som inte flyttar på sig hur mkt jag än plingar. Tillslut säger jag MEN HERREGUD så högt så alla på gatan vände sig om (sorry men ja va förbannad). Några 100 m längre fram ska en snubbe på cykel styla för sin kompis å stegrar med cyklen precis framför mig, tappar kontrollen å åker in i mig (åter igen se dig för för HELVETE).
sen kommer vi till det värsta. tar vänster upp bredvid parkeringen vid lilla torg ch då svänger en bil ut från P som ligger på vänster sida. jag tänker att han ser väl mig, men i nästa stund hoppar jag in på trotoaren för då ser jag att han kollar ner på sin mobil och har inte den minsta ANING om var hans bil befinner sig. OMG VA ARG JAG VA!!!!
han stannade inte ens för att be om ursäkt för att han nästan körde ihjäl mig. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!!?? Hoppas han skämdes så mkt så han aldrig håller i mobilen igen i bilen! Men det värsta var ju att han fortsatte smsa efter att han väjt undan.

Vissa ska inte ha körkort!

Det är fan FEL på folk i den här stan. Sorry, jag har oxå en del fel ;) Nä men seriöst så ska det bli JÄVLIGT skönt när man kommer in på skolan å slipper den här skitstan!!

Tack å hej å ett aggressivt blogginlägg.
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0