Vitlöksbröd.

Mission:
Hanna skulle värma vitlöksbröd i ugnen. Eftersom det tar lite tid för den att bli varm satte jag på den å sen in i duschen.

Reslutat:

Ett mycket gott vitklösbröd.
MEN vänta! Hanna ska öppna ugnen för att lägga in det. Samtidigt som jag kliver in i dimman bokstavligt talat kommer jag på att jag inte rengjort plåten sen förra gången. FAN!
På med fläkten men det hjälpte ju inte.
Brandvarnaren började ju såklart skjuta. PINSAMT
Men nu vet vi allihop att den fungerar iaf och jag fick tillbaka min nyckel som jag lånat ut till grannen haha.

Slutssats:

Ren ugn eller så köper jag färdigmat f.o.m nu.


För övrigt hoppas jag att jag blir på lite bättre humör snart och att denna sömnsymtom från pillerna ska lätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0