Sorry..

Men det är såhär...:

Vare sig jag vill det eller ej och ibland kan jag komma på mig själv med att göra det..

- jag tänker på dig varje gång jag vaknar.
- varje gång jag påminns om ngt som har med dig att göra på jobbet.
- när tankarna skenar iväg (oftast på jobbet) och man tänker på stunder då man var lyckligast i världen. För mig finns det två. En speciell kväll med dig och när Putte gick ur transporten första gången och han var min, bara MIN.
- på gymmet när man behöver den där extra kicken.
- de flesta ggr jag ser min bil.
- varje gång någon nämner småland eller allt som har med dig att göra.
- jag tycker om att känna doften av när någon röker för det påminner om dig.
- varje kväll innan jag ska sova.

- ALLT påminner om dig på det ena eller andra sättet. överallt finns minnen, tankar, dofter, känslor.

Jag måste härifrån.

Nej, jag är inte läskigt besatt eller något sånt för er som inte känner mig och kanske läser detta. Du bara berörde mig på något sett som jag inte kan förklara.

Alla nya människor jag träffar jämför jag med dig. Du är mitt ideal. Ingen har haft en chans hittills.

Nu ska jag borsta tänderna.
Tack å hej för mig. (förlåt verkligen för detta fruktansvärda inlägg men jag bara måste skriva av mig och på nått sett känns det bättre när man vet att någon läser det, menatt man inte behöver prata om det... förstår om ni inte fattar, men ah sån är jag)

Kommentarer
Postat av: jenna

Gumman oftast är det bättre att skriva av sig på något sätt.. Inte många som kan förstå hur man känner sig när man vill snacka om det dom kan inte sätta sig in hur du mår... Skriv på bara du kommer ju själv må bättre av det.. Å du är inte ensam om att skriva istället för att snacka med någon... Har själv lättare att uttrycka mig med att skriva en att prata=)... pözz å kram

2010-10-23 @ 10:10:17
Postat av: Anonym

Tack så mycket för ditt stöd :)

2010-10-23 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0