Nelson, Skog, Fint väder = supernajs ridtur!

Joanna ringde vid halv två tiden å sa att gubben var fit for fight så då satte jag mig i bilen å körde till mästocka :)

Blev en riktigt härlig skogsrunda såhär innan älgjakten börjar. Perfekt var den :) :)

Nelson han e så söt! Han vet att han kan va lite klumpig, men han gör sitt bästa :)

Blev några galopper uppför backarna å vi tog några längre språng med :D Supermys!!

Behövde verkligen det här !

Imorgon ska jag till Lyngåkra och hälsa på. Ska bli kul! Hoppas att så många som möjligt är där när jag ska dit :) Borde ju vara fint väder imon med och då brukar ju folk vara där länge :)

Pizza och film med tina ikv. Trevligt trevligt :) :)

Nu har jag magkramp och ska gå å lägga mig tror jag, eller får väl vänta tills ipren tabletten börjar verka.. ska bli gott att sooooova iaf :) och ser fram emot morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh så mysigt det låter!

Jag är också sjukligt ridsugen... Det suger verkligen med skadade hästar.



Om du vill kan du kika in på nya bloggen nu. Har inte skrivit ngt direkt men du får gärna ge synpunkter på designen :) Känn dig ärad, du är den första som får adressen! ;)

2010-10-10 @ 22:23:57
URL: http://thisismartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0