Nässelutslag.

Just nu vill jag bara spy. Vrf måste jag bli påmind hela jävla fucking tiden :( :( :'( kommer man ju sova gott inatt.... inte :(

aja . Nog med mitt patetiska "kärleks"dravell...

var på previs idag och kvinnan jag fick snacka med förstod verkligen mig. Kändes så jävla skönt, men samtidigt insåg jag verkligen hur jävla dum i huvudet JOnas är som jag träffat på amadeus. Ann-louise tror jag att denna kvinna hette. Hon avslutade varje mening åt mig och förstod verkligen vad jag menade. Jag blev inte behandlad som ngt jävla miffo som "tror att hon är sjuk" utan jag blev förstådd.

Hon sa att hon vill helst göra en riktig hälsoutredning på mig för att utesluta problem med sköldkörteln, blodsjukdom eller annat, men sa att de har inte de ekonomiska resurser till utan jag måste försöka få min vårdecentral att förstå.. Jag fick iaf antihistamin tabletter som jag började med idag. Nu har ju då min utslag haft uppehåll ngn dag då och då innan, men idag har de "hjälpt" iaf :) så vi får hoppas på detta!
Kronisk urtikara heter min sjuka iaf :P

ja, så nu får vi hoppas att jag får remiss upp till sjukan av han där jonas annars får jag gå till amadeus igen...

NOG med negativa tankar!

Var på espressohouse efter gymmet idag. Jag Angie och Amanda hade dejt :) Suuuper trevligt! måste verkligten försöka träffas oftare! Innan sågs man ju varje dag och var van vid det.

Imon blir det antingen övertid eller så ska jag hälsa på på Lyngåkra :D om jag åker dit imon riskerar det att bli onsdag med. Längtar verkligen efter stall/hästar nu. Gjort i typ 2 veckor. Känns bra. Innan har det varit ngn dag då och då, men nu har det hållt i sig. Ska se om det är ngn som har en häst som man kan rida 1 ggr/vecka. Hade varit perfa :D
För ja e så trött på gymmet nu.

orkar ju knappt gå upp för jobbtrappan, hur ska man då orka gå till gymmet? Det är mkt fel på mig jag vet.. :P

Men rida vill jag nu igen iaf och det känns bra :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0