jag mår illa.

Men igår var det jävlar i det kul!

Blev en sån där go spontankväll :D när jag var påväg hem från kusinerna ringer henke å undrar om ja ska med ut å vafan jag pallade inte sitta hemma å dö!


Blev hem å fixa till sig å hämta ölen, sen vart vi på det :D

Mårten på det sen med. Fiiiina grejer! Dansade satan på schlager :D

sen hittade jag en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas snygg man!!!! (trodde dock han va 28 men visade sig att han va född 73) han slog nästan polsen i snygghet iaf. OMG! så efter att ha pratade med oljesjeiken en stund smet jag hem eftersom jag hade munsår å inte vill smitta ner en så snygg skapelse ;)

jag mådde bra när jag vaknade , men faan inte nu :S uäää :(


färgade håret i fredags så nu är man rätt mörk, bra blev det :) va hemma hos tinas syster. Riktigt trevligt :)

Nu ska jag vila mig lite. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0