I keep fallin..

Jag är så glad för er som finns i min närhet som står ut med mig.

Idag har jag köpt fönsterfilm till mitt köksfönster och parfym.

Riktigt stolt över mig själv. Gick in på Q12 för de hade 50% rabatt. Fanns inte ett enda plagg jag "VILLE" ha idag. Så jag gick ut ur butiken helt befriad. Skön känsla, pengarna är kvar på kontot!

En arbetsdag, sen helg! Underbart. Då får jag andas lite.

Upp till sandra i karlskoga imon <3

Just nu vill jag dock ingenting. Helst bara sväva.

Never give up, it such a wonderful life. ?? ?? ??
-Men när man bara möts av motgångar, vad gör man då? När man inte orkar bekämpa dem längre?

Jag säger som man brukar säga. Hoppet är det sista som överger oss och jag HOPPAS verkligen att jag får ett positivt besked snart, så att jag får en ny start där jag måste dölja allt så mkt att jag förhoppningsvis glömmer det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och det ska bli huuur kul som helst :D

2010-10-29 @ 09:58:38
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0