HJÄLP.

Ännu en av dessa jobbiga dagar. Jag finns inte, men jag jobbar ändå. Dagen blev dessutom värre av att jag bara fick massa ordrar på tung.

Lyssnar återigen på Hurts skiva. Mycket bra.

Bingo ikväll med Tina. Något som lyser upp i tillvaron. Hade tänkt shoppa julklappar, men det ösregnar.

Hur kommer man ur det här när man knappt orkar gå ur sängen på morgonen? När man inte orkar ta kontakt med människor. Mår illa över att träffa nya människor å måste fejka att man är glad. Ångest över att man inte är på gymmet, men det är inget vits att gå dit för man har ingen ork när man väl är där.
När man vet vad det är som är felet men det är inget man själv kan påverka.

KAN NI FÖRKLARA FÖR MIG HUR FAAAAAAAAAAAAAAAAN MAN GÖR DÅ!  Jag vill inte ha det såhär, men vad jag än gör så blir det inte bättre. För det är inget JAG kan göra som är problemet.

man orkar inte hur länge som helst.

Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0