Helt utan förvarning!

Det är fan inte OK.

Inte denna veckan iaf när man tänkt för mycket anyway..

Hoppas inte att för många märkte något iaf och om de gjorde det så fattade de nog inget förhoppningsvis.

Nu ska jag förhoppningsvis iväg å rida Nelson :D Joanna skulle bara åka å kolla så han va okey först. Jag är riktigt suuugen nu så vi hoppas på att den söta skrutten är fit for fight :)

ikväll ska jag nog vara mentalt stöd för tina. jag känner inte alls för att festa. Blir nyktert eller en öl eller två bara för att ha ngt att smutta på.
Så som jag mår nu ska jag inte inta för mycket alkohol för det slutar i katastrof.
Tur man känner sig själv iaf... :/

aja Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0