En helt go torsdag

Riktigt go dag på jobbet!

Började med att ja körde PF sen IN med Faton som min bitch. Han är ju alltid min bitch, men nu fick han verkligen jobba för det! haha. Han fick faktiskt till en bra kommentar efter att han brännt gummi med trucken:
- såhär luktar det när du tänker!
Måste faktiskt erkänna att jag garvade rätt bra då. haha

sen blev jag satt på HP, as usual ;) Flöt på rätt braooo.

Sen bestämde jag å Henke att det blir Margarita-partyyyyy imorgon! Kommer bli fett :D tequila med juice. Kan ju bara sluta på ett sett ;) Mitt mål är iaf att nå krogen hahaha. Ska påminna Jimmey om att garderoben är till för KLÄDER ENDAST ;D hahah han är rätt trött på den kommentaren nu ;)

slutar väl med att ngn av oss kramar stolen ;)

På söndag ska ja å Marie ner till båstad å rida isisar :D

Kommer bli en BRA helg det här !!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack!

Jag har utgått från temat Fashion, den är lätt att redigera. Den du har är svår :P

Iaf, först måste du ha bilden du har tänk använda uppladdad på ngn internetsida, tex pixbox eller photobucket. Sen går du in på bloggen och in på fliken design --> redigera stilmall.

Där letar du upp avsnittet som ser ut såhär:



#header {

background: #FFFFFF url(http://i274.photobucket.com/albums/jj263/blayenka/DSC055795.jpg?t=1286109383) no-repeat right center;

padding-left: 15px;

padding-bottom:5px;

padding-top:100px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 800px;

height: 75px;

}



och på background, i parentesen klistrar du in länken till bilden. Dvs när du har högerklickat på bilden --> egenskaper, och sedan kopierat url:en.



Hoppas att du fattar. Annars får du klaga! ;)

Kram!

2010-10-15 @ 20:43:17
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack :) ska prova detta snarast :)

2010-10-17 @ 16:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0