Att bli skedad.

Detta är ju ett uttryck som de flesta kopplar till sex. Jag med i vanliga fall, men tänkte inte på detta igår i matsalen.

Tina och Henke står å planerar kvällen och jag kommer gående mot dem med en sked i handen.
- Ah henke nu får du säg när jag ska komma ikväll innan jag skedar dig!

Tinas blick var obetalbar xD HAHAHAH omg. Ungefär 5 sek senare kommer jag på vad fan jag sa! Typiskt mig xD

Dagens bästa var för övrigt att jag vann ett flak Öl :D Kl 10.36 kommer Yll till mig och säger att den ordern är du väl klar med till lunch. Jag hade då kvar 168 rader på min bilorder. Jag undrar vad jag får för det isf och vi kommer fram till att om jag klarar det får jag ett flak öl gratis :) Sweeet!

så jag plockar som en galning. (min pall var inte vacker) Hörde när Håkan stod å pratade med Yll i telefon och det märktes att han var nervös för jag hörde att håkan sa ; Ah det är ju du som förlorar pengar på det här haha.
kl 11.38 släppte jag mina pallar i plasten. Åkte ner till Yll asgarvandes. Oh va skönt att vinna :D

Prabas kommentar var ändå bäst: Oh ofcourse you gonna make it. He chose the wrong person to compete with ;)

Glöggfest hos Henkinen igår kväll då :) Var riktigt kul :) Körde Bibelspelet och alla blev rätt fulla ;)

Imorgon ska jag rida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0