väntar, väntar och väntar lite till....

Alltså, ärligt talat. Det hade varit så mycket bättre just nu om jag bara hade haft ett datum då man vet att nu förändras hela mitt liv eller så får jag traska vidare i det jag redan har.

Det tar mkt energi och tänkande från min sida. Jag försöker ju inte tänka på något av alternativen, men det enda jag gör om dagarna nu för tiden är att fundera ut vad jag gör om jag får JA och vad jag gör om jag får NEJ.

Jag måste ju ha lite planer oavsett. Grejen är att får jag JA så är det ju inte så mkt att fundera på i själva ja-tackandet, mer planering efteråt.
Men blir det NEJ måste jag göra något åt min livssituation för jag orkar inte med det här länge till. Jag är FAST här och jag gillar inte den tanken. Det händer inget nytt och jag bara står och stampar - Ensam.

Nej jag vill att något ska hända!! Snälla!!

En sak är säker. Lämnar jag hstd kommer jag inte bo här på lääääääääääänge igen :D WOOOOOOHOOOOO!!! slippa skiten!!
Jag kommer dock hälsa på mina älskade vänner. Vissa kommer man tappa kontakten med så blir det alltid. Men det är vid sånna här tillfällen man verkligen ser vilka som är ens riktiga vänner.

Just nu får ni alla förlåta mig för att jag inte är mitt vanliga sociala jag. Inte varit mig själv på länge, men jag hoppas jag ska finna mig själv snart igen.
Just nu trivs (?) jag med att vara för mig själv. Inte planera att träffa någon för det är jobbigt. Jag vill ta en dag i taget och se hur jag känner den dagen.
Och tro inte att jag en egoistisk eller något ifall att jag glömmer något ni sagt till mig. Jag kommer knappt ihåg vad jag själv planerar/tänker nu för tiden och det skrämmer mig.
Har glömt mycket saker senaste månaderna och jag är ledsen för det, för att jag lovar att ringa och inte gör det, för att jag glömt att jag skulle göra något med nån och planerat ngt men nån annan som jag fått stryka. FÖRLÅT.

En grej jag skäms något fruktansvärt för är min systers inflyttningspresent :( :( Det kom jag på att jag hade glömt när jag kom hem från Pliktverket. Inte medans jag var där uppe och hälsade på utan 5 dgr senare... :( :( Jag älskar dig syster det vet du och jag har köpt en till er nu!

Ville bara skriva allt så att ni vet ifall jag glömmer något.

Jag vill ha mitt FOKUS tillbaka. Innan sommaren hade jag stenkoll. Vad hände??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0