söndag kväll igen...

jaha då sitter man här och undrar var f.a.n helgen tog vägen!!!??

just nu håller jag på att klia sönder mig då jag envisas med att inte käka mina antihistamin tabletter helgtid, brukar komma såhär lagom skönt på söndagskvällarna. mmmmm!

helgen har iaf varit bra :)

i fredags var det käk på harrys och sen bowling.
Lördag bestod av julbord med släkten <3 å sen bio med camilla på kvällen.
idag har jag tvättat, varit te och ridit. Blev en skrittrunda runt rosendal i snöyran :) inte alls farligt kallt så det var toppen! Sen var jag pch camilla inne en snabbis på julskyltningen. Köpte ett snyggt nattlinne på Gina. Man kanske får nytta av det någon gång...? och sen blev det GLÖGG på hemköp som jag avnjutit ikväll. Nudlar från asian palace blev kvällsmaten :)
hahah har nog handlat där lite för ofta xD Idag tog jag vegetariskt alternativ så han undrade om jag hade gått och blivit veggo xD hahahah det var roligt!

nä så nu har man glott lite på tv och ångesten börjar infalla sig så smått.

Försöker tänka på det jag ska göra från 16-22 på dygnen fram tills fredag iaf, så går kanske veckan lite fortare??

rida på tisdag iaf <3 och förhoppningsvis fungerar det att rida nere på olasgård. den var mjuk idag iaf så bara att hoppas! Camilla får vara förste lamptändare haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0