Ridit på stor häst idag :D

Var ute i GT nyss å har ridit Lucky :)

Jag, Camilla å Petra tog några vändor i styrdalskogen :D

I början orkade han inte riktigt jobba i det tempot som travarna hade, men vi kämpade på ändå :)

Sen en gång när vi höll oss lite efter och jag jobbade honom lite såg han plötsligt ett MONSTER i skymningen!! hahahah! Hela hästen försvann ner i diket, med mig på. Vi höll på att slå över, men fråga mig inte hur vi lyckades att inte göra det, men nästa stund var vi uppe på vägen igen iaf. Å då va han hur fin som helst xD haha :)

Sen galoppade vi lite :D RIKTIG galopp på en RIKTIG häst va längesen å fan va kul det va :D sen när vi skulle trava orkade han hålla travartempot och arbeta samtidgt. RIKTIGT fin var han då :) sen skulle jag ta ihop honom lite å trava av lite, men det tyckte han va jobbigt så då bockade vi lite ist :D sötnöt!!

Så det blir fler ggr i GT framöver :) Tisdag eller onsdag ska jag å cecilia ner till olasgård å beslagta paddocken :)

NU blir det fest :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0