Onsdag

Först vill jag att Sandra Bengtsson ska veta att jag älskar henne och att hon är en underbar människa som jag hoppas ska följa med mig resten av mitt liv. Kommer finnas perioder där vi kanske inte ses så ofta, men man vet alltid att vi finns där för varandra när vi behöver varandra.

Sen åter till mitt liv. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min dag på jobbet. Den var bra på flera sett; var på godsmottagningen, fått flera skratt och de flesta har varit på bra humör :)
Till dessa skratt hör att en viss person har hakat upp sig på gårdagen och är väldigt fixerad vid gång 69 vilket jag har sjukt kul åt xD HAHA

Ni som känner mig vet ju att jag är rätt finurlig och uppfinningsrik och lekfull ;) hehe. Staplade kund-korgs-vagnar (sånna man ställer korgen i vid kassan) och kom fram till att denna var ett utomordentligt färdmedel :D Full fart frammåt och så kunde man få spinn på den så man snurrade åt alla möjliga håll :D Detta förgyllde mig dag!

Fredag - fest - inflyttningsfest. Kommer kanske besök från skogen som jag inte räknat med. Är jag dock förberedd som jag är nu tar jag ju det hela bättre, MEN det får bli lite alkoholintag den kvällen. Ser både fram emot det och vill spy över situationen.

I övrigt var valpen jag lagt upp tidigare såld, men de tipsade om några uppfödare som de kände som hade valpar leveransklara nästa helg. PERFEKT. För mig hade det kanske passat bättre med en som var 3-4 mån istället för 2, men utbudet är inte jättestort på renrasiga valpar så då får man väl passa på. En såg ut som de tidigare men bara en vit fläck på nosen. URSÖT.
- en liten detajl bara.... ska bara komma in på skolan med.... men mejlade dem iaf ;)

Nu ska jag hälla av min pasta och hålla kväll!
Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack älskling, men det var ju inte så här det skulle gå.

2010-11-04 @ 10:36:19
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0