Mitt liv suger babian pugn!

Ville bara ha det sagt så att ni alla vet det.

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja, så är vi nog många som känner, men ändå kan jag inte låta bli att sitta här och skratta åt din felstavade rubrik! :D Haha you made my day :P

2010-11-15 @ 19:12:37
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha såg det med nu!!

Kom inte in på skolan nu till våren så därav mitt hata-livet humör igår.

Det har blivit lite bättre under dagen, men jag känner mig fortfarande som den mest misslyckade människan som går på denna jord.

men men. det kommer väl en dag då även jag blir önskad och älskad.

peace.

2010-11-16 @ 21:26:03
Postat av: Thess

Aaw Hanna, jag beklagar :( Usch så tråkigt, fan också.. Men om jag ska komma med ngn tröst så är det ju gryyyymt många som inte kommer in - min kusin som är jämnårig med oss och grym vad gäller det mesta har inte kommit in de senaste åren heller, och han har ännu svårare iom att de börjat kvotera in tjejer :/ Det ÄR skitsvårt helt enkelt, det är ett för populärt program.. Men usch, så jäkla trist, lider med dig :/

Du är önskad och älskad av alla dina vänner iaf - glöm ALDRIG det! :) Även fast jag också är proffs på att deppa och göra saker till de största i världen, so i know the feeling haha. Det kommer gå bra snart, jag lovar! :) Stora kramar!

2010-11-17 @ 07:37:14
URL: http://senseofaspark.blogg.se/
Postat av: Martina

Älsklings-Hanna! Vi flyttar ihop och deppar ner oss tillsammans. Jag tycker det låter som en superbra idé!



Skittråkigt med skolan verkligen!!

Men när du väl kommer in (för det handlar om när och inte om) så kommer dom inte ångra sig för ett ögonblick :)

2010-11-17 @ 22:50:14
URL: http://thisismartina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för erat stöd :) Det värmer <3

2010-11-18 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0