Köpa hund seminarium.

Har varit på brukshundsklubben ikväll på seminarium om att köpa hund och lite viktoga saker att tänka på m.m.

Visade sig att jag redan läst om allt på internet, men alltid skönt att kunna disskutera och höra lite tips och råd i verkligheten med :)

När hon ställde frågan till alla vilken ras de hade funderat på, så tänkte jag att fan oxå! Nu kommer ju mitt rasval dra igång en jäkla disskusion, men som tur var blev det inte så :) Det var väl inte hennes favoritras, det märktes, men hon märkte att ja var rätt påläst på rasen och ville nog inte dra igång ngt där :P

Ska bli spännande när man får hem sitt pyre någon gång (allt från kanske några veckor tills om något år) och gå till brukshundsklubben och visa att min hund kan den med!!
Har jag kämpat med en häst i motvind som alla inte alltid tyckte om jag trodde på ska jag minnsann visa dem med min hund med! :D

Ja, det var skönt att vara på bra humör igen för FY FAN va förbannad jag var innan. Orkar inte skriva om det men chefen (nämner inga namn) pratade med mig innan idag om att han inte tyckte jag körde tillräckligt många påfyllningar och jag förklarade att om jag ska göra allt rätt så tar det såhär lång tid för mig. Jag kan inte vara bäst på allt! Men det ville han inte inse och då blev jag as förbannad! kort sammanfattat....

aja imorgon är en ny dag och jag är inte långsint.. (i de flesta fall) men allt beror på vilket bemötande man får imorgon och en felvänd kommentar och jag är inte sammarbetsvillig. Förre chefen visste hur han skulle handskas med mig för att jag alltid skulle göra mitt bästa.

Jag gillar min nya chef med, så inget ont om honom :) bara det att orden handskas lite fel ibland och då blir jag tvär. Ungefär som en tjurig gammal märr som vet hur hon vill ha det. Det är JAG i ett nötskal!

Puss på er som jag tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0