Jag ser det snöar!

TACK, väderguden för att du lyssnade på mig och gjorde så att snön inte började lägga sig förrän efter jag ridit :) :)

Drog till stallet efter jobbet för att rida ner till Olasgård med Cecilia. Camilla var assistent. En mycket hedersam uppgift då hon måste tända paddocken.

Lucky var fin idag :) Blev lite seg/trött någon gång och hängde sig lite, men sa till han att det fick han inte så då blev han fin igen :) Gjorde lite sidvärts och igångsättningar. Sluta tyckte han va dö jobbigt så då körde han ut rumpan åt motsatta hållet. Haha! å sen när ja skulle rätta till det stod han å hoppa på stället ist, haha :) Vi fick till en riktigt fin på en halv långsida iaf när vi kom överens :)
Efter en 30-35 min blev Hanna rätt trött å det la ju Lucky märke till, hehe, så då slutade jag innan han märkte det för mycket ;) EVIGHETER sen jag red ett dressyrpass och SATT ner i traven! Han var väldigt bekväm så det var välkommet.
Ska se ifall jag kan rida ett pass för Åsa någon dag sen för hon rider honom ibland så då kan man få lite välbehövliga tips, då jag aldrig sett Lucky bli riden och vet hur han går med andra.
Ser fram emot nästa ridpass! Tror det kan bli söndag, ifall vädret tillåter och Mia inte ska rida. Vi får se :)

Imorgon ska ju pappsen firas.

Sen på fredag är det mat och bowling med folk från jobbet :) TREVLIGT. På lördag vankas det sen julbord :D MUMMA.
På torsdag ska jag försöka få med mina kära far och kolla på julklapp till mig, ny digitalkamera :)

Nä, nu ska jag smälla i mig en av bakelserna kan köpte på maxi innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0