ja men livet går ju vidare ?

Just nu känner jag såhär; Att i Halmstad vill jag inte bo, vara, stanna.

Sen har vi det här; Jag har 3 månaders uppsägning på lghten + fast anställning och det är svårt att få jobb någon annanstans.

Vågar man ta risken att säga upp lghten och chansa?? Hur stor är chansen att jag får både jobb och lght i en annan stad?

Fast fick jag välja heeelt själv så blir det ju Australien igen. Bara det att jag inte har ngt work.h.visa att ta ut, MEN Nya zeeland ligger ju bara ngn timmes flyg iväg, så då kan man jobba där, MEN åka på semester i Aussie! FANTASTISKT.

Min förra aussie tripp var ju lite halvt impulsgrej med biljettköp å grejer, så kanske det blir en till?? Vetifran om ja har pengar till det egentligen, men jobbar man där nere så borde det väl gå runt?? Bara jag slipper halmstad är jag nöjd :D

Frivilliga medpassagerare är självklart välkomna! Ni får dock stå ut med min STÄNDIGA dödsångest i NÄRHETEN av flygplan.

Ja, vill ni med så är det bara att hojta! Ifall jag åker iväg kommer jag ej ha ngt planerat hemresedatum, utan det datumet blir när jag bli antagen till skolan. Så att ni vet.

USA är ju ett bra land med... mitt absoluta drömjobb är ju egentligen djurpolis, så det kan man ju försöka få en inblick i ifall man tar sig dit. - JA, min favvokanal är Animal Planet ;)



För alla er som inte förstått er på mig än så kommer här en lite snabb förklaring.

- Jag avskyr att må dåligt och förtränger det helst. Ibland kommer det tyvärr upp till ytan.
MEN min specialite är att hitta på nya saker att bl.a göra, för att slippa tänka på det jobbiga och tänka på ngt kul istället. Det är så JAG överlever :P Så att ni inte tror att jag är schitzo .

Kommentarer
Postat av: Martina

Du och jag Hanna, du och jag.



Det är fan som att jag själv hade skrivit det!



2010-11-17 @ 22:53:09
URL: http://thisismartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0