I behov av lite designhjälp ;)

Ja, nu är det så att jag behöver lite hjälp ;) Det är så att här ni just nu läser. Jag vill göra detta område lite osynligt så att man ser bakgrunden svagt igenom. Hur gör man detta?
Tacksam för hjälp av er som är lite mer tekniknördar än mig :)

I övrigt var det riktigt kul att träffa Bengan igen <3 Lööööv ju!! Hennes kompisar där uppe var oxå riktigt trevliga :)

Idag har jag dock i brist på sömn i helgen varit en zombie.

Varit och hämtat mina ilägg idag så nu ska jag försöka ta mig ut i löparspåren någon dag :)

Nä, nu ska jag soooova! God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag mailar dig imorgon angående designen ;)



2010-11-03 @ 22:54:31
URL: http://thisismartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0