Fars dag!

Dagen har börjat bra :) Var på gymmet ihop med Charlotte :) Vet inte vad maskinen heter som vi körde, men vi kan kalla den rumpmaskinen ;) körde 30 min.
Mådde svinkonstigt igår och på morgonen när jag vaknade idag så valde att köra hårt, men kort idag!

Nästa gång blir det den + styrka :) Ska försöka hinna med ett spinningpass eller en löprunda i veckan oxå. Dags att börja sätta igång sig själv lite igen. Enligt mina termer börjar det hänga lite xD å det tycker jag inte om.

Ut till päronen å fira pappsen snart :)

Såååå hoppas vi på besked i veckan!!

Ifall det bli negativt ska jag å charllotte börja på karate. Hon har gått innan så hon får vara mitt psykiska stöd. Kände att det är ju bra träningsform + jättenyttigt tillmin framtida yrkesroll :) men som sagt vi får se!

igår knäckte jag 3½ filmer btw... helt döddag! girlsfriends from the past, the hangover, the ugly truth och halva what happens in wegas. 3 av dem gick på tv.

Jag är lite glad faltiskt över min boxer ;) skulle ju bara ha gratis av alla kanaler i 2 veckor. Jag har det fortfarande :D så bara att njuta så länge man har canal + kanalerna med ;)

aja, Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0