fan fan fan fan

Här sitter man igen blödig som man är.

Jag vet inte varför, eller jag vet varför, jag har tänkt på det någon gång då och då senaste månaden, men inte vågat.
Nu gjorde jag det, men var inte beredd på reaktionen. Hann skrolla ner på en sida. Sen POFF kommer allt över en igen.
Speciellt när jag såg en dansk import som va precis som Putte i kroppsbyggnden. Jag bara såg att det hade varit en ny Putte på ngt sett. Inte en NY Putte, men en som kanske skulle passa mig. Denna var mörk/svart.

FAN.

Jag vet att det är detta som fattas i mitt liv. Jag har hållt på med hästar hela livet. Inte konstigt att jag mår dåligt när jag inte är med dem. De får en att må bättre alla de där dagarna när man tycker att livet är skit.

Just nu är det bara extra jobbigt för att man vet att man inte kan skaffa en.

Nu kom jag på en till väg; Jag flyttar hem å skaffar häst igen. MEN va fan gör jag när ja ska börja plugga. Då har man ju inte råd å ha häst.. ? vill mina päron ens ha mig där hemma :P

nä nu ska jag försöka sova... men detta är ju tyvärr en av de kvällarna när det kmr ta lång tid att somna...

god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0