Det är NI/DU som är lekstugan. Inte VI.

OH igår var en händelserik dag! herrejävlar!

trots allt som händer var jag på bra humör. även om det inte gick som jag hoppats så kan jag börja planera lite igen. Eller ja som sagt försöka fundera ut va fan ja ska göra.

Glömde btw ett förslag tidigare; Förstätta jobba, säga upp lghten och flytta hem till början av sommaren (spenderar ju ändå mesta tiden där ute sommartid) och skaffa hund under semestern. Spara ihop lite pengar och hoppas på att man kmr in på skolan. Det är ett lite luddigt alternativ, men det är ett.

iaf var jag sjukt förbannad när jag kom hem från jobbet igår. Det är OMÖJLIGT att föra en diskussion med någon som inte kan ta kritik, inte lyssnar och inte kan diskutera! OMG. Jag får fan mer ut av ett samtal när jag pratar med mig själv eller närmsta stallagebalk!

Idag har jag varit på riktigt bra humör faktiskt, fast att illskan legat dold i djupet. Den kom upp emellanåt när jag var tvungen att ventilera mig.

-Bara så ni alla vet så är jag jävligt "corrosive" och sitter vid "bullshittable".
Om man ska föra en diskussion kanske man ska stanna vid det som var visentligt och inte dra in massa annat? Eller har jag missupfittat världen?? (nej du läste rätt..)
För att göra det klart en gång för alla; Jobbet är inte mitt liv, och inte heller de andra som sitter vid detta bord anser att jobbet är deras liv. Alltså, VI HAR ANNAT ATT PRATA OM PÅ RASTERNA ÄN JOBBET. OK??


Whatever. Livet går vidare och jag skiter i vilket :P De får väl tro vad de vill om de blir lyckligare av det! Om de inte får ngt på helgen är inte det mitt problem, FACTS.

I helgen blir det iaf blött för min del :D Antagligen utgång imon, men vet inte med vem än, sen på lördag ska det firas Jimmey! Hoppas att han inte somnar med stolen i famnen den här gången bara :P

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0