ÅNGEST!!!

BESLUTSÅNGEST!!!!!

OMG jag vet verkligen inte vad jag ska göra, ta mig till, besluta mig för, ja välj vad ni tycker passar bäst.

Jag pratade nyss med uppfödaren till den bedårande varelsen i det tidigare inlägget. Vi pratade i 1 h om ALLT möjligt vad gäller amstaffs/hundar/hästar/uppfostran, you name it. Vi hade samma värderingar i ja, allt skulle jag vilja säga. Hade samma uppfattningar om hunden/rasen och så vidare.
De hade haft rottisar förr å sa att amstaffen slår dem med hästlängder på flera plan.
Bättre uppfödare kan man nog inte hitta!

Så nu till mitt problem! Hunden är deras favorit och skulle passa mig perfekt trodde han i.o.m att jag vill hålla på med bruks och liknande och det är en aktiv valp som VILL hitta på saker.
De lägger ut annons på han och hans syster imorgon. Jag har fram tills dess på mig att bestämma mig för om jag vill lägga handpenning på honom som jag inte får tillbaka ifall jag inte kan köpa honom eller helt enkelt chansar och hoppas att ingen köper honom. Kommer jag in på skolan och jag väljer att chansa och han är borta kommer jag ångra mig något fruktansvärt!

ska ringa mina föräldrar efter paradise hotell. föräldrar är bra på mycket!

GAH!!!! jag hatar I-landsproblem!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv:

I-landsproblem ja!

Kul med killen. Visa honom vad han går miste om ;) Så tänker jag , haha :P



En bok? JA!

Eller en dokumentär.. Fatta tittarsiffrorna på den!:O



Morgonkvällen, HAH vilket motsägelsefullt ord xD

2010-11-04 @ 23:15:42
URL: http://thisismartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0