Vårruset

27.54

Tycker jag är en bra tid allt :) bara 2 min efter aaaangie! det ni ;) igår var ju första gången jag sprang på 3 v. Känns bra att jag inte tappat så mkt på den tiden :)

I helgen blir det att göra en sjuhälskottas massa kullerbyttor i päronens trädgård :P oh yeah! Mina grannar kommer väl tro att jag ska försöka få bitarna på plats igen, men det ska ni veta att jag ÄR sån här ;)
Take it or leave it!

Ska bli spännande att se om jag kan gå inom. Mina benhinnor är inte att leka med..... osch.. 2 sista km var smärta!! men bättre att fortsätta springa å komma fort i mål än att gå med det i mål.... Just nu känns dem ok. dränkta i linement ;)

"Jag ska ligga med min linementflaska inatt" kläckte jag ur mig när vi sprang till carro. Hördes en del fnissningar runt om kring ;)

God natt på er fooowks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0