sömn är underskattat

själv anser jag att sömn är bland det bästa som finns.
Man fick ju inte mkt av den varan förre helgen så nu har jag tagit igen det lite.

igår vart det musicquiz hemma hos en kompis till janE. Riktigt trevligt :) :)
blev lottade in i olika lag. Han hadeverkligen lagt ner mycket tid på det. riktigt grymt :)

vårat lag vannn ;) sen blev det då intern tävling mellan oss å jag kom tvåa. trodde jag då inte om mig själv :P

sen satt jag å qvintan å snackade massa bajs :) får bli lite fler fester ihop tycker jag allt!

koffes taxichaffiskompis körde sedan oss in till stan i en bmw cab :D wohio! bara det att han råkade glömma bort att han inte körde taxi å körde in i stan.... jag var den enda som hade bälte på mig och gick inte 1500:- fattigare därifrån. kändes bra , men jag tyckte synd om de andra.

nu har jag ätit ungsstekta rotfrukter, gravad lax å gravlaxsås :) mumma!!! nu bär det av till hdal för att hämta lite ridkläder för morgondagen då jag å joanna ska ut i skogen :) me like!

seeeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0