sjukt uttråkad

ja det är precis vad jag är... hade hoppats på att glo lite på VD nu för å fördriva tiden lite, men då är det hockey istället... det är ju alltid trevligt att se avsnitten i bra upplösning på tvn ;) ohhhhh säsongsfinal att invänta i helgen :D men hur ska jag klara mig :S

idag har jag vaknat, tvättat, kollat film, fixat med bilen, kollat film, lagat mat. å mitt emellan kollat fb hela tiden i brist på annat.

var iaf trevligt att komma iväg en sväng innan idag med bilen. conny hittade en läcka i motorn, men var inget brådskande. sen skulle han försöka fixa till min fönsterruta :P den låter ju å vill inte rullas upp igen vet ju ni som åkt med mig ;) vi försökte med tejp å lim, men gav upp... så nu blir det dyrt ist.. men man måste ju ha en ruta som funkar... hur ser det ut att man måste öppna dörren varje gång man ska köra drive-in :P hehe

jobb och sen abs imon. springa lite om mina ben känns bra.

uhh juni kommer bli en dyr månad. jag gillar inte riktigt detta.

nä om man skulle hoppa in i duschen kaaanske.
imon är det tillbaka till plockhelvetet............... så sjukt trött på det å vill bara ha semester!

MASSOR med påfyllningar tack ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0