Nära döden upplevelse!

Våra skjutare på jobbet ska i praktiken inte gå å välta.

Svänger man fort så glider man typ på "vältassarna" som sitter undertill (måste erkänna att det var ett bra namn :P )hahah. Å det gör jag för det mesta när jag svänger å typ alla andra med. Man får ju göra det så roligt som det kan bli liksom....

iaf idag skulle jag svänga in i en gång. "sladdade" med trucken. bara det att jag svänger lite för svävt så att höger stödhjul som har lättat lite från marken slår i det gula skyddet vid stallaget och detta gör att min truck får en extra knuff i sidled och styrhjulet lättar oxå från marken å min truck balanserade endast på vänstersidan :O :O
jag fick panik släppte gasen å ställde mig upp för å försöka lägga mer vikt åt andra hållet å då landade den med en duns.....

jag säger då det ÅKE. SKÄRPNING! Två färgpallar å nu detta! Jag höll nästan på att skita ner mig (inte riktigt då, men ni vet ju hur rädd man blir när man är nära att välta rakt in i ett stallage med färg i??? ni som inte vet slipper förhoppningsvis vara med om det). Jimmey tyckte mest det var typiskt mig när han fick höra... eller han hade ju redan hört mina två smällar jag åstadkommit då i gången bredvid :P

Det vart iaf spinning ikväll. tog nog i lite för mkt för har lite känningar i min högra benhinna nu, men det ska förhoppningsvis gå över till torsdag!

nervöööööööööööööööööööööööööööööös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0