Inflyttningsfest!

Vid kvart i sex tog jag på mig mina as rosa favvis skor å skull bege mig genom stan bort till sperlingsgatan.
Detta är en bravad jag är stolt över att ha gjort nykter i högklackat :P

först var det bara jag å danne sen kom tina å sen efter en timme kom yll, patrick, emma å fredrik. då tog det en stund till tills vi pallrade oss bort till henke.

var riktigt najs fest :) jag skulle ju varit nykter, men det blev inte så :P blev några öl.

sen drog jag, danne å patrick vidare till harrys ojoj. sen blev det hårt xD

men det var en kul kväll iaf :)

idag mår jag inte om en pärla! carro va här en sväng när hon var på väg hem ;) GRATTIS IGEN!!! LÖV JO

Snart kommer tinyT med en svängom :)

själv tar jag mig inte utanför dörren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0