färgfest

ikväll ska jag vara helt rosa. eller detta var tanken, men jag har fått undantag å få ha vita skor. har riktigt ont i min högra benhinna. skööööönt. tror att jag ska ringa nr jag fick av imre på måndag. ultraljudsbehandling. ska tydligen hjälpa. värt att testa ju.


Har varit och lämnat in min telefon nu. snubben igår vart ju tjurig, men idag behövde jag knappt ens dra upp alla problem å hon sa direkt att de skulle skicka iväg den. TACK. så nu har jag en GAMMAL nokia där man knappt hör vad personen man pratar med säger. blir spännande på krogen ikväll med tanke på att jag hör kasst i vanliga fall :P

ah nä det är väl bara att öppna martiniflaskan å rota fram partypeppen i mig!

tagga, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0