Polisen.

Svenska läsförståelse och personligt samtal den 24 mars. ÄNTLIGEN händer ngt!!!


btw, så ska jag nog sluta gå in på fejjan... en person hade nyss skrivit ngt. som så väl föll in på vad han fick mig att göra / skulle kunna får mig att göra. DÖD åt fejsbok. Då var min kväll förstörd. TACK.

ska försöka roa mig åt filip å fredrik om en 20...

sprang 3 km idag, det tog emot... inte tränat på mer än en vecka typ.. lr ja lite i fredags, men det räknas inte.
imon blir det styrketräning. å ja ska lyfta tills jag spyr!!

FAN mä!

Ja, jag har svårt att glömma, komma över, gå vidare. MEN är det så jävla konstigt när man känner ngt för någon man aldrig kännt innan? Flera saker jag inte tänker ta upp här, men en sak iaf.... Han var den första jag någonsin litat på. Jag var inte svartsjuk. Inte det minsta, förrän jag fick orden rakt i ansiktet. Då vände min mage på sig å från den dagen mår jag illa så fort någon bara nämner hans namn.

Ta mig LÅNGT härifrån! Helst UMEÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0