nykär!

Jag läste nyss martinis blogg och insåg att jag med har gått å fått mig en crush :D Vampire Diaries vad annars liksom ;D

såg avsnitt 11 nyss å jag bara vill ju fortsätta kolla för det börjar bli riktigt bra nu, men gör jag det finns det risk att jag missar bion ikväll ;)

jag å carrolini ska gå och se alice i underlandet :) först ska vi dock till giovani å mätta våra BAKISmagar med hstds bästa pizza. MUMMA!!

Var en lång natt igår. var väl hemma vid 5 för jag hade så ont i fötterna. Brukar ta mig 10 min å gr från nissastrand och hem... inatt tog det minst 30... fast jag gillar mina skor :)

Var skoj ute igår iaf :D jag å carro hade gör-oss-i-ordning-förfest hos mig. jag rökte vattenpipa och var besatt av att lära mig göra rökringar. jag lyckades faktiskt få till några men de var lite otydliga. Allt går att hitta på google vet ni ;)
sen var det mårten :) skakade rumpa :) sen hittade carro sin planerade dejt ^^, å jag pallade inte vänta på angie å magnus så jag tänkte dra å köpa mat, men då möter jag danne, rolle å malin å de förbjuder mig att gå hem, så det blev bulls ist'ället till stängningsdags :) sen efterfest med singstar å glass :) riktigt najs.

Louise kom inom innan med min munkjacka :D woho den har varit saknad :O :( men nu är den tillbaka :) :) <3 kärlek!

nä om man skulle hoppa in i duschen å fräscha till sig lite.

pusspuss på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0