mkt känslor...

Nu vill jag bara spy. Jag vill inte vara otrevlig, men om jag skulle vara det är det inget jag rår för. Svartsjukan styr mig ibland tyvärr.

aja. Jag har iaf haft en bra helg :) Igår var jag å pappa å shoppade å han blev rätt upprörd när jag shoppade upp typ 5 tusen... men ja sa att jag vet ju vart jag ärvt det ifrån. Rakt nedstigande led. OCH jag använder mina saker jag köper (för det mesta iaf)
MEN JÄVLAR VAD LYCKLIG JAG VAR SEN!! Pengar gör mig lycklig. kan inte undvikas. Då kan jag ju köpa saker så att jag blir lycklig! Iaf för stunden, så länge ruset varar.

Sedan var jag på min första nyktra fest på länge! men så ska det vara nu 8v framöver är tanken. Jag måste verkligen köra hårt nu om jag ska fixa detta. och 8v utan alkohol kan jag nog klara av ;) jag pimplade energidryck ist :P Detta resulterade dock i att jag inte kunde somna sen.... sprit däckar man iaf av xP

Denna söndag har jag ägnat åt vampyrer, tvätt och över att kolla olika typsnitt till mitt framtida förvärv ;) mkt bra dag måste jag säga.
Har kommit på 3 bra citat nu. ska jag bara komma fram till vilket som är mest mig. Denna kommer jag dock inte kunna dölja för min kära far, så det får bli ett dubbelavslöjande :P
pappa kollade allt lite konstigt på mig igår när jag provade löparbyxor och jag hela tiden frenetiskt drog upp vänster strumpa :P

Jag känner mig lite som Bella Swan. Så fort man gör ngt annat som man mår bra av tänker man inte, men så fort man inte gör det längre är det där JÄVLA hålet där.

FUCK IT!

Bara jag får komma till fystestet ska jag fan visa dem! Jag vill härifrån NU!!! eller så kan väl han flytta så jag slipper se han om han ändå inte vill ha mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är jag faktiskt lite smått sårad...du har ju inte ens nämnt att din andra hälft var nere o hälsade på?! :O :/ ;) för övrigt grattis till att ha klarat av de första proven..Massor med lycka till i fortsättningen, du kommer lyckas galant =)

2010-03-29 @ 19:05:54
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sorry :D men jag var rättupprörd när jag skrev detta. Ångest inför måndagen. Men det var najs att träffas igen :) :)

2010-04-01 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0