Min Rumpa.

- Fan jag tyckte allt att det var din rumpa!

- Oh vems rumpa har vi där!?!

Vad är det med min rumpa den här dagen :O ??

haha nä men seriöst. Det är ju det man ser genom stallagen. Jag slår vad om att jag skulle sätta rätt på 8/10 rumpor och deras ägare på jobbet xD
Ska tillägga att kommentarerna ovan var ifrån en av vardera könet, alltså har vi alla alika mkt koll xP

jobbat över idag och igår. GOA komptimmar :) DG frågade om jag vill imon med, men jag har ju en Taaaaajt dejt imon så det går ju inte, lr vad säger du Tiny Ti ;)

Nä nu ska jag sova! Spinning tar på mig, eller jag puh denna träning över huvudtaget. Längtar till v 20 är över så man kan dra ner på det lite... ladda inför löpning fre, spinning lörd, styrketräning sön... kanske springa på tors med om jag hinner för skippar dansen då.

SWISH. Natti natti alla sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0