fux, men dock ett sto.

Nu har jag gjort det. Tagit ett steg i rätt (?) riktning. Mycket känslor just nu, men jag hittade en annons på blocket om en islänning som sökte medryttare 1-2 dgr i veckan. Dock är den fux... jag som aldrig skulle sätta mig på en fux igen.

annonsen var inlagd i slutet januari, men ligger kvar så förhoppningsvis finns chansen kvar. då ska jag ta den isf.
fast just nu känns det sådär bra, men jag behöver komma ut i skogen å lufta mina tankar. tror det är rätt.

btw så ska jag på lghts visning inom 2 v med. Finns dock ingen ledig hos dem just nu, men jag ska få titta på en å om jag gillar planlösningen får jag nästa som blir ledig. Tycker jag låter bra :) Känns som att jag kan bestämma något med matilda då med. om jag ska ha denna över sommaren eller inte..
Den ligger i vilket fall i det gula huset mitt emot högskolan, så då vet ni nog alla vilket jag menar :P
varit där på förfest en gång... man då va ja full så ja vet inte hur där ser ut hahah

näää nu ska jag sova!

Imon blir det bakpotatis på nyhems cafe MUMMA! (tänk va nära jag kommer bo sen kanske ;) )

puss på er mina håriga och tokiga

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är darling :) hoppas det blir bra både med sto och lägenhet..hur är det annars med dig?

2010-03-10 @ 09:30:08
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt du är darling :) hoppas det blir bra både med sto och lägenhet..hur är det annars med dig?

2010-03-10 @ 09:30:39
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0