Det var det...

Danne har sagt upp sig. Slutar i maj. Min dag gick i kras.

Den enda chef man kan snacka med, som man litar på, som puschar en och verkligen ger en cred när man gjort ngt bra.

Dagen han slutar kör jag inte mer pall än jag behöver.

Jag, tobbe, rasmus m.fl tänker sitt strejka. Vart är Retlog påväg? Om inte Danne klarar av tjänsten gör ingen det... tyvärr är det faktiskt så.

Dags å leta nytt jobb? Jag vet inte om jag vill vara med om retlog framtid, för det är då ingen framgång iaf... en viss person gräver sin egen grav men han fattar inte det...

KAOS kan man sammanfatta det hela med.

Jag hoppas då att jag kommer in å kan plugga iaf till augusti 2011. Januari 2011 hade ju varit en dröm!


Kommentarer
Postat av: Made

Undrar med vart Dom är på väg ... down maybe :)

Känns som kaos just nu iaf , och värre lär det bli!



Jag hoppas alla slutar och inser att det finns bättre. I dessa byggena mår man mest dåligt tycker jag!

2010-03-19 @ 21:21:05
Postat av: Hanna

ahh jag håller med dig! Tur att man har bra arbetskamrater iaf :) Fast det kommer väl inte vara så länge till när alla börjar söka sig härifrån. Så man får väl snart börja leta ngt nytt :P

2010-03-20 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0