Det är MIN dag idag.

Åh va skönt :) Nu har man klarat första provet. Med marginal dessutom, känns riktigt gött! Personliga samtalet gick bra det med. Fick sagt och framfört det jag ville :) Inga jättejobbiga frågor heller så det var skönt ;)

Men nu är jag iaf rätt mör efter typ 6 h nervositet. När vi hade paus var jag inom intersport å prövade ut ett par joggingdojjor, som jag nu ska iväg och köpa här i stan ist ;) Vilken fuling :P Han ville jag skulle lägga undan dem där, men orka köra till fbg på lörda... nee inte jag. Prioriterar sovmorgon!

Nä nu ska jag ta tag i mig själv! Dra mig upp ur soffan!

Galgberget väntar på mig och mina snart inköpta skor!!

Ha det fint alla underbara människor :)

OJ! jag höll ju på att glömma en grej som hände som gjorde min dag!
Jag parkerade i ett P-hus. automaten kunde inte ta mitt kort och jag hade inga kontanter... jaha jag får väl ta en p-bot då, jag hade inte tid att leta upp ngn gratis parkering och så väl känner jag inte till fbg så jag hade kört vilse.. När vi hade rast efter svenskan springer jag å tar ut pengar å växlar å sedan går jag bort till p-huset. Då ser jag p-vakten gå där inne å kolla massa bilar å jag bara : GUD VAD JAG ÄR GLAD ATT SE DIG!! Hon blev rätt chockad xD så förklarade jag situationen för henne å allt var lugnt :D snaclade lite om polisen å hon önskade mig lycka till å sånt. Undrar hur ofta en lapplisa får höra ngn som säger "Gud vad skönt att se dig" ? Jag gjorde ju så att hennes dag började bra iaf .

Nä nu måste jag illa för annars får jag böter här ist xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0