Bra män rider sig själva..?

Näää så var det väl inte. Reder ska det ju vara ;) Lät bara som Imre sa rider innan idag. va rätt kul xD så nu är det mitt nya ordspråk!

Ikväll ska tydligen jag och carro äta sushi.. skräckblandad förtjusning för jag vet inte om det är gott :P har ätit hemmagjorde en gång å det var äckligt! men man måste ju våga prova riktig...

När jag låter bli att prata med honom och undviker honom mår jag SKIT rent utsagt. Sen behövs bara ett ord eller två och jag mår toppen i några minuter, sen måste jag höra ngt mer... Ibland är det bra att man tvingas till saker.
Jag har kommit fram till innan att jag inte mår bra av att undvika honom, men jag tror ju att det är bäst för mig. Men jag vet fan inte längre. Såhär bra jag mått mån, tis och idag har jag inte mått på länge.  
Men mår jag bra på fel grund är frågan? aja jag trivs med att vara på bra humör och kunna vara trevlig mot folk, tom sånna jag inte tycker om, så då får det vara så just nu.
Vad gör man liksom...? Dessutom är det just bara ord och lite meningar. Vad händer om jag skulle prata om mer saker, våga börja umgås igen. Jag vet inte. Risken finns att jag mår för bra igen å det går ju inte för jag vet ju hur det ligger till.
Tyvärr tillhör jag de som aldrig slutar hoppas :O vilket gör detta ohållbart.

Nä nu ska jag sluta, jag skulle kunna skriva en hel roman. Om det är ngt jag skulle vilja ändra med mig själv så är det att jag tänker på TOK för mkt!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0