Alla jag möter är lika värda för mig i början. Hur värda de förblir får de själva göra sig förtjänta av.

Satan nu är jag trött. Dåde i huvudet/ögonen och kroppen.

ABS-pass, styrketräning och sedan spinning på det. 2 h på nautilus. Först gången det hände, det lär hända igen, men inte i morgon :P I slutet på spinningpasset undrade jag varför i helvete jag gör såhär med mig själv :P

Jo, för imon ska jag på svenskaprov och personligt samtal. Det är därför jag gör det, för jag hoppas få göra fystestet. Imon gäller det. Första prövningen.

Förhoppningsvis tar inte detta hela dagen. Ifall jag får tid över ska jag köpa nya löparskor och ut å springa på berget är det tänkt. Det blir att ta från sparkontot tror jag bestämt, men jag behöver ju dessa skor.

Nää nu får det vara nog. SÄNGEN nästa.

- Lev varje dag som om det vore den sista, inte bara för dig själv utan även för alla i din omgivning som du älskar. Du vet aldrig när det tar slut. För dig eller din vän.

Varför vill jag bli polis? BOH, nervös!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0