sommar igår, höst idag, sverige.

Igår vart det minnsan en riktig sommardag :D

jag och carro drog till brottet vid lunch, mest för att kunna simma lite med å inte bara sola. För havet går jag då INTE i :P

var grymt mkt folk, men vi hittade oss en liten plätt. sooooooooooooolade massor :D
Detta känns idag. jag är som en grillat russin. aosch... vill man vara fin... men nu ska jag faktiskt använda solskyddsfaktor. ville bara bränna bort lite skit först.

sen ringde de ifrån telia och min reklamation hade gått igenom :D min gamla va värd 6500 :O jag vile ju haft en x10mini, men då skulle jag få två :P så hon föreslog iphone istället. så nu är man en i mångden. Vi är inte vänner än, men jag vänjer väl mig vid den...?
aja. den håller förhoppningsvis!

fick ändrat till halebop hallå med ist för vänner :) så det var naaaajs isf. Biligare, fast nu har jag med surf med då blir ju dyrare då :P men om jag inte skulle ha surf skulle jag ju få en hellskotta dyr räkning ....

Bingo igårkväll med Tiny T :) :) flera dgr sen vi sågs. sånt funkar ju inte :O jag är ju hennes VIPB (Very important private bitch) viktiga grejer ska ni veta ;)

Idag har jag tvättat, handlat, lagat pannkakor :)

Nu ska jag gå ut och gå med carro å doris :)

sen ikväll blir det pizza med goingar från jobbet, sen uteservering med amandaaaaaaaaaaa! sjukt längesen vi träffades mer än att säga hej typ. ska bli skojsigt :) :)

nä nu ska jag byta om :) powwwsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0