Lammhults keeebab är bara BÄST.

aaas najs helg :D

utgång i fredags. först gick jag till bulls där tina, danne, emma å roger var :) satt där en stund. sen skulle jag å emma ut, men det var 30 på mårten så det blev bond ist med några sthlmare vi träffade på vägen. var skoj :)

hem å sova 3 h för att gå upp halv sju och bort till danne för att hjälpa honom att flytta. Först hade vi alla böghög i sängen å helt sjuka bakissamtal bl.a om att knulla till man stelnade. att jag hade räser muff med fittbena m.m m.m SJUKT KUL hade vi iaf xD hahaha dannes kompis andreas som kom med lastbilen var störtskön å as rolig :)

efter att ha lastat alla dannes grejer i 2 h drog vi sedan till Lammhult för att lasta av allt. gick smidigt. Jag var ju as bakis å skithungrig så det blev ner till pizzerian. tog en kebabtallrik. jag har aldrig smakat ngt liknande innan! MUNORGASM på den!! :D kommer aldrig äta kebab ngn annanstans nu.

sen hem för att ta en powernap som råkade bli 3 h. alla somnade som små barn :P sen en pizza på det och festen kunde börja :D
vid 11 tiden drog vi sedan ut till bökhult eller va d nu hette? mitt ute i ingenstans fanns ett hus. folk hade börjat lämna festen dock men det var lite folk kvar. Vi röjjde igång festen igen å hade AS kul! Plönningefest all over igen kändes det som med alla raggarfolk som va helt störtsköna :D hemmagjorde mintu som smakade som listerin xD det var sumobrottning på golvet. Första gången i mitt liv jag låg å krälade på ett köksgolv å kämpade för mitt liv ;) hahah

väl hemma sen igen några timmar senare råkade jag tappa mitt huvud i köksbordet ett antal ggr och sedan blev det en 4-stege i sängen xD å emma skulle ta kort xD hahaha å jag pladdrade på om ALLT för jag hade ju as kul :D å gud vet allt jag sa hahah


idag har vi mått mindre bra. fiskrig säger ju en hel del xP det är tur att vi alla är på samma mognadsnivå! Älskar er :D Ni är så jävla goa vad skulle man göra utan er :D

Undrar när nästa galna fest äger rum där borta :D I'll be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0