Fystestet avklarat!

Då har man ännu en sak att bocka av :D

Lämnade hstd bakom mig igår 13.55. Dödsångest och allt precis som vanligt vid starten, men väl uppe i luften gick det bättre. Försökte hela tiden upprepa pappas ord i huvudet: Propellerplan är säkra. de bara går å går precis som en gammal traktor ;)
sen skulle jag å mamma hitta på arlanda. det var lite förvirrande först om vi skulle ta buss eller tåg vidare, men vi bestämde oss för tåg.
sen blev det buss vidare till hotellet.
Visade sig att vi fått ett rum med utsikt mot löparbanan :S kul eller! lagom psykad jag var hela kvällen å direkt när man vaknade :O
Käkade riktigt god mat på kvällen å jag försökte äta...gick rätt bra.

Vaknade illamående...går ner för att äta frukost... så sitter två av de poliserna som höll i testet där med å äter... tappade matlusten HELT.

sen var det bara att gå upp å byta om. då inser jag att jag glömt min sportbh :O OMG. inte konstigt så stressad å nervös jag var igår... aja det löste sig iaf. Ner till inskrivningen. sen satt vi alla å snackade lite innan. Alla var as trevliga å fast att ingen träffat någon tidigare var det lite som att vi var gamla vänner eller kännt varandra sen länge :D
 
började med uppvärming och jag var jättenervös att jag skulle få ont i benen, men jag kände inget!
vi blev indelade i grupper efter hur vi trodde vi skulle springa. jag tog sista gruppen och vi fick starta först! :)
medan vi sprang satt de andra på läktaren och hejade på å skrek, sån jäkla stämning :D alla stöttade verkligen avarandra!!
sprang på 9.45 och känner fortfarande inget i benen :D :D WOHOOOOO!!

sen var det harres test inne i gympasalen. gick fint. typ alla klarade på första försöket och lyfta och släpa dockan var samma där :) av ca 50 st var det 7 som inte klarade de så vi sa att vi måste ju vara eliten ;D i andra grupper har det ju varit mer bortfall.

När man var klar å hade klarat det kände man sig lycklig, men TOM. precis som att JAHA vara det bara detta :O
Vad ska man göra nu? Detta har varit mitt mål senaste 5 mån. jooooo nu är målet att hålla kvar sin kondis för antingen blir det ju läkarundersökning till hösten eller nytt fystest. så bara att blicka frammåt :D

flyget hem gick bättre. får ju mina panikattacker ibland men nu visste jag ju att såhär mkt skakningar var normalt i ett litet plan iaf...:/

nu är det 5 arbetsdagar kvar till semseter :D :D kan det blir bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0