begär

så mkt man vill göra. så mkt det kostar.

ju mer man har, ju mer gör man av med.

om jag bara vara miljonär för några månader kan jag köpa på mig allt onödigt jag vill ha.

sen ska jag nog klara mig.

jag behöver nog hjälp. ska nog ta å ringa min bankman eller ngt :P

shoppoholic. man mår ju bra just då. spec när man handlat alkohol för 1/5 av lönen ;) behöver ju inte gå till systemet mer detta året iaf ^^.

fick tillbaka min mobil idag. hade den i ca 20 min.. sen hade vi följe tillbaka till teliabutiken igen. så nu har jag mobil 192 igen. tydligen var man tvungen att ha lämnat in phonen med samma FEL 3 ggr... inte sammanlagt 3 ggr.... så att de där på lagningen tillverkat ett nytt fel är tydligen inte tillräckligt för att man ska få en ny...... :O ska nog sluta ha mobil....
JAG VILL INTE HA EN LIKADAN IGEN!!! Xperia mini har jag sett ut till min ersättare. så nu hoppas vi att min inte går att laga.

boka tatoooooo tid snart med ;) ska bara jobba ihop lite money som jag kan lägga undan :) den kommer bli såååååå bra :) ja sa ju det - shoppoholic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0